Vissza a tartalomjegyzékhez


Napraforgó

Idén új információs magazin hívta fel magára a figyelmet - a Napraforgó marketing igazgatóját, Földvári Zsuzsát kérdeztük a magazin létrejöttének indítékairól és céljairól. Mint elmondta, a kiadvány a budapesti polgárok részére készült, azzal a céllal, hogy a hétköznapokban segítséget nyújtson az ügyintézésben, a bürokratikus útvesztők lerövidítésében. A Napraforgóban részletes térképeket találunk Budapestről és környékéről, a helyiségek önkormányzatának fontos információival és rövid helytörténeti ismertetőkkel színesítve. Található még benne közlekedési információ és kulturális programajánlat, illetve a legfontosabb tudnivalók arról, mit, hol és hogyan tudunk elintézni.
A Napraforgó egyik újdonsága a preventív reklámok terjesztése, amelyek eddig Magyarországon nem voltak túlságosan elterjedtek. Az információs kiadvány ingyenes, az önkormányzatok terjesztésében jelenik meg. A nagy érdeklődésre való tekintettel jövőre a lap kiadója, az A&L Hungary Kiadó és Reklám Kft. tervezi a kiadvány bővebb, színesebb kiadását, nemcsak Budapesten, hanem a vidéki nagyvárosokban is. (X)