Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Képzés és gyakorlat
19. évf. 3-4. sz. (2021.)
Tartalom
Tanulmányok
Bencéné Fekete
Andrea
:
Intercultural Education in Early Childhood
5-14
en
[854.25 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0010
Izsak
Hajnalka
:
Public awareness of correctional education carried out in juvenile correctional facilities
15-27
en
[777.94 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0020
Kántor
Zsuzsanna
:
Mi jár a gyermekek fejében? – A koragyermekkori tanulás szülői és óvodapedagógusi szemmel
28-40
[745.29 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0030
Lantos
Tünde
:
A munkahelyi informális tanulás meghatározó szerepe a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésében
41-53
[590.53 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0040
Mendelová
Elenóra
,
Zelená
Hana
:
The current parental role in the reflection of changes in family life
54-63
en
[436.44 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0050
Mrázik
Julianna
:
Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben
64-72
[535.23 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0060
Tóth-Merza
Katalin
,
Bontó
Petra
,
Almássy
Zsuzsanna
:
Az óvodapedagógusok általános jóllétének és munkahelyi jellemzőinek vizsgálata
73-84
[709.86 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0070
Tudlik
Csilla
:
A pályaérdeklődés három konstruktuma, amely segíti a gimnáziumi tanulók megismerését
85-95
[793.88 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0080
Unger
Vivien Éva
:
A pedagógiai intézményekhez fűződő kapcsolatban szerepet játszó bipoláris élmények összehasonlító vizsgálata
96-109
[795.81 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0090
Vida
Gergő
:
A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése
110-119
[757.86 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0100
Képzés és Gyakorlat
Csiha
Tünde
:
A szülői jelenlét hatása a motivációra a kora gyermekkori nyelvelsajátításnál
120-135
[735.57 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0110
Juhász
Valéria
:
A nyelvi tudatosság fejlesztése óvodásoknak és alsó tagozatos tanulóknak dobókockás játékokkal
136-148
[644.36 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0120
Kissné Zsámboki
Réka
:
Az óvodapedagógus hivatásra felkészítő képzési tartalmak vizsgálata a hallgatók szakmai gyakorlatainak tükrében
149-161
[864.56 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0130
Koós
Ildikó
:
Út a nyelvi kompetencia teljessége felé 6–10 évesek anyanyelvi nevelésében: a szintagmák központi szerepe Zsolnai József NYIK-programjában
162-169
[679.91 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0140
Kovács
Elvira
:
A kooperatív tanulás során előforduló nehézségek a tanítói vélemények tükrében
170-179
[767.38 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0150
Pásztor
Enikő
:
Az „egy személy egy nyelv” idegennyelvi módszer bemutatása az Ágfalvi Napsugár Óvodában egy empirikus kutatás tükrében
180-188
[688.89 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0160
Tary
Blanka
:
Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégia használata és olvasási szokásai anya,- illetve idegen nyelven
189-197
[859.44 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0170
Iváncsik
Réka
,
Petőné Csima
Melinda
,
Molnár
Marcell
:
A 7-14 éves sérült, fogyatékos gyerekek és a terápiában velük dolgozó lovak stressz-szintváltozása lovasterápiás fejlesztések hatására
198-211
[885.13 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0180
Recenzió
Kéri
Katalin
:
„Testi fordulat” a neveléstörténetben: testnevelés, egészségnevelés Európában a 20. század első felében
212-217
[421.01 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0190
Dóra
László
:
Szülők kézikönyve az okoseszközök intelligens használatához
218-220
[697.71 kB - PDF]
EPA-02641-00043-0200
Letöltés egy fájlban (13,6 MB - PDF)