Vissza a tartalomjegyzékhez


Levélszemét mobilokon

Tízből hét brit mobiltelefon-használó kap kéretlen ajánlatokat, s kétharmaduk kellemetlennek találja ezt - derült ki egy brit felmérésből. A válaszadók alig több mint egytizede vásárolt valamit online vagy telefonos promóció eredményeként. A 45-54 évesek kétharmada, az 55-64 évesek 78 százaléka, és a fiatal felnőttek több mint fele érezte úgy, hogy a feléjük irányuló reklámajánlatok érdektelenek számukra. A 25-34 évesek nagyjából fele állította, hogy akár mobilszolgáltatóját is kész lecserélni a „zaklatás” miatt. A felmérés tanúsága szerint tehát a hirdetések személyre szabásának hiánya nemcsak nem generál bevételt, de még a meglévő fogyasztóbázist is elidegeníti. A reklám viszont önmagában nem zavarja az előfizetőket, tehát az olyan szolgáltatók, amelyek képesek pontosan célba juttatni a hirdetéseket, nagy előnyt élveznek a piacon.