Vissza a tartalomjegyzékhez


Help

Idézetek az T-Online segélyvonaláról.
HelpDesk (HD): Mit írt be az e-mail címhez?
Ügyfél: 1023 Budapest…

HD: Mi a jelszava?
Ügyfél: A jelszavam?
Hát volt egy jelszó, mikor úttörő voltam, de már nem emlékszem rá…

HD: Nyomja meg az OK-t!
Ügyfél (hosszú csend): …de itt nincs OK…
HD: De, lennie kell.
Ügyfél (keres vadul, majd): …de nincs, kétszer is megnéztem!
HD: Rendben, akkor mit lát a képernyőn?
Ügyfél: Jaaa, ott…

HD: Milyen számítógépe van?
Ügyfél: Fehér.

Ügyfél: Nem tudok nyomtatni.
HD: Kattintson a Start gombra.
Ügyfél: Figyelj, cimbora, ne kezdj nekem ilyen szakszöveget nyomatni, nem vagyok Bill Gates!

Ügyfél: Amikor nyomtatni próbálok, állandóan azt mondja a gép, hogy nem találja a nyomtatót. Már többször odaraktam a monitor elé, de még így sem
találja…

Ügyfél: A nyomtatóm nem nyomtatja ki a piros színt.
HD: Színes nyomtatója van?
Ügyfél: Nem.

Ügyfél: Az első e-mailemet szeretném megírni.
HD: És mi a probléma?
Ügyfél: Megtaláltam az „a” betűt, de hogyan tudom a karikát köré rajzolni?