Idézetek az T-Online segélyvonaláról.
HelpDesk (HD): Mit írt be az e-mail címhez?
Ügyfél: 1023 Budapest…
HD: Mi a jelszava?
Ügyfél: A jelszavam?
Hát volt egy jelszó, mikor úttörő voltam, de már nem emlékszem rá…
HD: Nyomja meg az OK-t!
Ügyfél (hosszú csend): …de itt nincs OK…
HD: De, lennie kell.
Ügyfél (keres vadul, majd): …de nincs, kétszer is megnéztem!
HD: Rendben, akkor mit lát a képernyőn?
Ügyfél: Jaaa, ott…
HD: Milyen számítógépe van?
Ügyfél: Fehér.
Ügyfél: Nem tudok nyomtatni.
HD: Kattintson a Start gombra.
Ügyfél: Figyelj, cimbora, ne kezdj nekem ilyen szakszöveget nyomatni, nem vagyok
Bill Gates!
Ügyfél: Amikor nyomtatni próbálok, állandóan azt mondja a gép, hogy nem találja
a nyomtatót. Már többször odaraktam a monitor elé, de még így sem
találja…
Ügyfél: A nyomtatóm nem nyomtatja ki a piros színt.
HD: Színes nyomtatója van?
Ügyfél: Nem.
Ügyfél: Az első e-mailemet szeretném megírni.
HD: És mi a probléma?
Ügyfél: Megtaláltam az „a” betűt, de hogyan tudom a karikát köré rajzolni?