Vissza a tartalomjegyzékhez

SZABÓ M. KINGA
Kulturált telefonálás

Április 27-én rendezték a II. Magyar Diákreklámverseny díjátadó ünnepségét, és egyben a győztes csapatok bemutatására is sor került. Ebben az évben a Matáv szponzorálta a versenyt, témája pedig a telefonálási kultúra volt.
A versenyt a Kreatív című marketingkommunikációs szaklap írta ki. Iglódi Csaba, a lap főszerkesztője a Heteknek elmondta: a verseny célja, hogy egyrészről valós feladatot adjon marketing és kommunikáció szakos főiskolai, illetve egyetemi hallgatóknak, ami egyben lehetőséget nyújt egyfajta „tét nélküli” bemutatkozásra is, másrészről a marketingszakma megismerkedhet a jövő szakembereivel.
A 18 csapatból, ez duplája a tavalyi résztvevők számának, a Külkereskedelmi Főiskola csapata vehette át a díjat, amely egy ötnapos londoni szakmai út.