Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Iskolakultúra
34. évf. 8. sz. (2024. aug.)
Tartalom
Tanulmány
Szirtes-Tankó
Tünde
:
Reziliencia a hazai neveléstudományi diskurzusban. Szisztematikus tartalmi elemzés a VOSviewer bibliometriai szoftverrel
3-26
[2.05 MB - PDF]
EPA-00011-00278-0010
Miklódi-Simon
Zsófia
,
Szűcs
Tímea
:
Nevelőcsaládokban élő gyermekek extrakurrikuláris tevékenységeinek szisztematikus összehasonlítása
27-44
[1.23 MB - PDF]
EPA-00011-00278-0020
Szemle
Csányi
Andrea Mária
:
Zene és fogyatékosság: Kapcsolódás funkciók és paradigmák között a történelem folyamán
45-63
[918.02 kB - PDF]
EPA-00011-00278-0030
Hodász
Kata
:
Az értelmi fogyatékos gyermekek iskoláztatásának kialakulása Magyar-országon a nemzetközi intézmény-fejlődési folyamatok tükrében
64-78
[853.18 kB - PDF]
EPA-00011-00278-0040
Szabó
Diána
:
A SNI tanulókat érintő oktatási egyenlőtlenségek értelmezéseinek szakpolitikai, társadalmi és emberjogi dimenziói
79-110
[1.14 MB - PDF]
EPA-00011-00278-0050
Kritika
Török
Emőke
:
Kirekesztés és befogadás. A fogyatékosság társadalmi megítélése a középkorban. Berzsenyi E.: Bűnös vagy ártatlan? – Az európai középkor fogyatékosságtörténete
111-114
[770.22 kB - PDF]
EPA-00011-00278-0060
A szám tanulmányainak angol nyelvű összefoglalója
115-117
[816.26 kB - PDF]
EPA-00011-00278-0070
Letöltés egy fájlban (3,3 MB - PDF)