Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Iskolakultúra
33. évf. 5. sz. (2023. május)
Tartalom
Tanulmány
Szabó
Éva
,
Fehérváry
Gabriella
:
Hivatás vagy kényszer? A gyakorló pedagógusok pálya-elköteleződési motivációjának vizsgálata
3-20
[1.04 MB - PDF]
EPA-00011-00264-0010
Budis
Imola
:
A tudatos jelenlét öt aspektusának mérésére alkalmas kérdőív (FFMQ-24) hazai adaptációja és 10. évfolyamos tanulók körében végzett előméréseinek eredményei
21-45
[1.08 MB - PDF]
EPA-00011-00264-0020
Szemle
Ádámku
Szabina
:
A tanórán kívüli, önszabályozott szótanulás fejlesztése középiskolai angoltanárok szemszögéből: kognitív, motivációs, pedagógiai összefüggések és hatások
46-62
[890.83 kB - PDF]
EPA-00011-00264-0030
Gál
Zsóka
,
G. Tóth
Anita
:
A perfekcionista magatartás megjelenése egy serdülőknek tartott irodalomterápiás csoportfoglalkozás során
63-73
[919.53 kB - PDF]
EPA-00011-00264-0040
Buda
Villő
:
Öröklődő tündérmesék – A családi mitológia jelenléte Szabó Magda és Jablonczay Lenke meséjében
74-83
[832.15 kB - PDF]
EPA-00011-00264-0050
Kovács
Krisztina
:
A kisegítő iskoláztatás kialakulásának első szakasza Magyarországon, 1898–1920 között
84-101
[950.25 kB - PDF]
EPA-00011-00264-0060
Kritika
Turi
Orsolya
:
Amikor az irodalom visszaüt. Az újvidéki Tanulmányok folyóirat 2022-es évi két számáról
102-105
[740.35 kB - PDF]
EPA-00011-00264-0070
Tóth
Dalma
:
A pedagógus szerepkör régi-új olvasatai. Révész Judit: A tanítás mint értelmiségi hivatás – Tanulmány a pedagógusok kollektív mobilitási esélyeiről
106-107
[758.16 kB - PDF]
EPA-00011-00264-0080
A szám tanulmányainak angol nyelvű összefoglalója
108-110
[982.30 kB - PDF]
EPA-00011-00264-0090
Letöltés egy fájlban (2,7 MB - PDF)