Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Iskolakultúra
32. évf. 5. sz. (2022. május)
Tartalom
Tematikus blokk
Fejes
József Balázs
,
Mezei
Tímea
,
Vígh
Tibor
,
Szenczi
Beáta
,
Rausch
Attila
:
A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében
3-26
[1.14 MB - PDF]
EPA-00011-00254-0010
Horváthné Storczer
Adrienn
,
Szenczi
Beáta
:
Az Együttnevelésre vonatkozó Tanári Énhatékonyság Kérdőív hazai adaptációjának működése általános iskolában tanító pedagógusok körében
27-45
[958.46 kB - PDF]
EPA-00011-00254-0020
Kóródi
Kitti
,
Szabó
Éva
,
Jagodics
Balázs
:
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán
46-56
[877.22 kB - PDF]
EPA-00011-00254-0030
Tary
Blanka
,
Molnár
Edit Katalin
:
A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja – olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében
57-75
[1.02 MB - PDF]
EPA-00011-00254-0040
Szenczi
Beáta
,
Józsa
Krisztián
:
Az énképet vizsgáló SDQ-I (Self-Description Questionnaire-I) kérdőív hazai adaptációja
76-95
[1.07 MB - PDF]
EPA-00011-00254-0050
Földi
Fanni
,
Józsa
Krisztián
:
A Hangszertanulási motiváció kérdőív magyar adaptációja
96-109
[913.80 kB - PDF]
EPA-00011-00254-0060
Szemle
Herédi
Rebeka
:
Irodalomtanítás - elvárások, szerepek, modellek, megközelítésmódok: Pedagógusnézetek vizsgálata fogalomtérképpel
110-126
[1.33 MB - PDF]
EPA-00011-00254-0070
Kritika
Kóger
Yvetta
:
A tankönyvi kérdéskör kútfői, avagy dimenziók a dualizmus korából. Molnár-Kovács Zsófia: A tankönyvkutatások dualizmus kori forrásai. Tanulmányok és forrásgyűjtemény. Molnár-Kovács Zsófia: A magyar tankönyvkutatások forrásdimenziói (1867-1918).
127-131
[856.94 kB - PDF]
EPA-00011-00254-0080
Abstracts
132-135
en
[1.42 MB - PDF]
EPA-00011-00254-0090
Letöltés egy fájlban (3,6 MB - PDF)