Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Iskolakultúra
31. évf. 1. sz. (2021. január)
Tartalom
Tanulmány
Szabó
Dóra Fanni
,
Tóth
Edit
,
D.Molnár
Éva
:
A felzárkóztatás nehézségei éstámogatásának lehetőségei a gyengén teljesítő iskolákban – egy kérdőíves vizsgálat eredményei
3-25
[902.56 kB - PDF]
EPA-00011-00240-0010
Szontagh
Pál
:
Hivatás- és pályamotivációs tényezők első éves óvodapedagógus hallgatók körében
26-44
[1.36 MB - PDF]
EPA-00011-00240-0020
Szűcs
Norbert
,
Fejes
József Balázs
:
Csodafegyver vagy pótcselekvés? A tanodamozgalom története és legitimációs kérdései
45-67
[940.88 kB - PDF]
EPA-00011-00240-0030
Szemle
Grüll
Tibor
:
Az ókor alkonya. A NAT 2020 és az új gimnáziumi történelemtankönyv ókori fejezeteinek elemzése
68-85
[876.26 kB - PDF]
EPA-00011-00240-0040
Kuttner
Ádám
:
Kiállítási kommunikáció elméleti hátterének elemzése az iskolai foglalkozások tükrében
86-98
[948.82 kB - PDF]
EPA-00011-00240-0050
Kritika
Varga
Attila
:
Miért kell végigülnünk unalmas órák sokaságát? Halász Gábor és Fazekas Ágnes: A tudás keletkezése
99-103
[771.18 kB - PDF]
EPA-00011-00240-0060
Hornok
Máté
:
Útmutató drámatanároknak. Bethlenfalvy Ádám: Dráma a tanteremben. Történetek cselekvő feldolgozása
104-105
[723.27 kB - PDF]
EPA-00011-00240-0070
A szám tanulmányainak angol nyelvű összefoglalója
106-108
[1.38 MB - PDF]
EPA-00011-00240-0080
Letöltés egy fájlban (3,2 MB - PDF)